19 MAJ

Idag hade vi rep på morgonen. Som vanligt inte speciellt kul. Fast det gick ändå ganska snabbt.
Sen hade vi engelska. Vi fick tillbaka våra prov som vi gjorde för någon vecka sen. Det gick ganska så bra för mej. Fast våran lärare som vi ha på mmåndagar rättar jättekonstigt så jag vet inte riktigt om jag fick rätt resultat. Hon skrev lix att jag hade gjort fe på ordet popular ? SÅ RÄTT ! Aja, ialla fall. På rasten spelade vi stress, som vanligt ;) hihi.
Till lunch fick vi mos och (gummi)korv. Den smakar verkligen som gummi. Efter lunchen hade vi slöjd. Eftersom vibara hade två lektioner kvar innan lovet och jag är klar med det jag har hållt på med förut så krafsade jag bara ihop något. Hehe, en liten mosaik liknande spegel, med kakelfog. Det var faktiskt ganska roligt. Det här var nog första lektionen på länge jag har konsentrerat mej påriktigt. Utan att hålla på med en massa annat.
På den andra engelska lektionen fick vi göra lite vad vi ville. Så jag, Tove, Elina och Linnea spelade tecken. Jag och elina var i samma lag. Men vi hann inte spela klart så det vi fick nästan samma poäng.
Nu sittar jag och väntar på att Amanda (som säkert är jättebrun efter en vecka i Grekland) ska sluta. Hon ska komma hit innan kören. Som vanligt ;). Kanske är med henne efter, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0