20 MAJ

Dagen började med en kvarts sovmorgon. Jag skulle till ringens vårdcentral och kolla om jag har astma.
Jag tror att det gick ganska bra. Men jag kommer fortsätta göra lite prover själv.
Efter det skutsade pappa mej till skolan. hihi, jag kom precis lagom till rasten. Då spelade jag, Tove, Elina och Emilia tecken. Varken jag eller Emilia var särsilt bra . Som vanligt hann vi inte spela klart. Sen hade vi utväcklingstals förberedelser eller vad man nu skulle kalla det. Jag och Klara gjorde tillsammans. När vi var klara med det skulle jag skriva ut alla mina SO arbeten. Men det visade sig att alla fanns inte på datorn i skolan, så jag hoppar verkligen att jag har dom här hemma.
Lite senare på dagen skulle vi göra engelska sketcher, vi fick välja en engelska eller svensk reklam som har gått eller går på tv. och så skulle vi spela upp den, på engelska. Jag , Klara , Tove och Elina gjorde reklam för Siba. We have got everything !. Sen skulle vi få göra ett litet prov liknande sak i  musik. Efter det slutade vi, en halvtimme tidigare än vad vi borde :). Efter skolan gick jag till simningen. Det var ett kul pass idag tyckte jag. Fast ganska jobbigt. Vi körde sammanlagt 6 50:or max. och på den sista, där jag hade tänkt köra absoluuuuut snabbast fick jag ju självklart kramp i vaden. Och jag kunde verkligen inte sima så snabbt som jag ville. Det har faktiskt fortfarande inte gått över helt.
Nu ska jag ta och göra mig iordning. Kanske läsa lite för en gångs skull. Imorgon får jag 45 minuters sovmorgon.
GODNAAAAATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0