23 MAJ

Idag var det fotbollsturnering igen. Vi förlorade .. Fast jag spelade inte.
Jag , tove, elina och jossan spelade tecken. Jag och jossan fick aldrig par. Det blev väldigt fint väder idag. Och jag som hade svarta strumpbyxor dog nästan av värme. Idag var första gngen på väldigt länge jag kom ihåg gympakläder. Och idag var den dagen man inte precis behövde kläderna. Vi orienterade ocg jag och elina gick runt till alla kontroller. Det gick bra. Men det var inte så roligt.
Bilderna som mamma och pappa tog ifrån igår blev inte så bra, så jag tänker inte lägga ut dom. Men dom filmade och jag har tittat på samma klipp om och om igen. Det var en tjej i nian som sjöng Gabriellas sång (ifrån Så som i himmlen). Hon var verkligen jätte duktig.
Nu snar jag jag åka till landet. Jag hoppas att det är lika bra väder där som det är här nu. Så nu måste jag rusa :D ! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0