Simningen

Jag kom just hem ifrån simningen. Jag simmade ju med B-gruppen idag. Det gick jättebra.
Vi körde sprint. Mycket tio meters. På slutet körde vi en 50:a max. Jag persade :O ! Till insim körde vi 1000 meter ben. Det var ganska så jobbigt. Imorgon har vi Vårkonsert. Jag tycker att det ska bli ganska kul. Sista konserten på hela 6:an. Så därför blir det ingen träning för mej då. Inte på fredag heller. Då ska jag till mitt landställe. Där ska jag klippa mej. (helt sjukt, vi åker till Borlänge bara för att jag ska klipa mej ) sen på lördagen åker vi hem igen. Och då ska jag , Elina, Tove och Emilia sova över hos Jossan som fyller år. Det ska bli kul. Vi gjorde samma sak förra året oxå. Det var verkligen lycket. Längtar tills dess.
Nu ska jag ta och göra mej iordning, eller om ett tag iallafall .Sen ska jag titta på Grey's anatomy.
hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0